Sunday, December 19, 2010

Kapşonlu Örgü Erkek Hırkası Modelleri

Sevgili Ziyaretcilerim bu konuda en sevdiğim Kapşonlu örgü erkek hırkası Modeli örneklerinden oluşan Örgü kapşonlu uzun erkek hırka yapılışı nasıl olur diyenlere güzel resimlerle şık hırka örnekleri ni vermek istiyorum.

Örgü kapşonlu bayan uzun hırka örneği

Mavi örgü erkek çocuk kapşonlu hırka modeli

Turuncu kapşonlu uzun hırka modeli

Erkek çocuklara kapşonlu örgü mont modeli

kapşonlu bebek kazakları

Gül süslemeli kapşonlu örgü hırka

Bugün www.Yenimoda.blogspot.com blog izleyicilerime yeni örgü hırka modelleri hakkında güzel bir makale hazırlamak içimden geldi. Örgü hirka modeli örmek isteyen bayanlarayardımcı olmak amacıyla uzun hırka örgü modelleri ve erkek hırka örgü modelleri nin birbirinden güzel örneklerini toplayaraz sizlere sundum. Umarım anlatımlı örgü hırka modelleri arayan ve yün örgü hırka modelleri örnekleri arayan bayanlara mutlaka ilham verecek şık ve güzel resimler bunlar. Ben çocuk örgü hırka modelleri arıyorum diyen genç anneler de buradaki Bebek hırka çeşitleri ni mutlaka beğeneceklerdir. Neyse fazla uzatmayalım yazlık ve kışlık örgü hırka modelleri ni ben çok beğendim inşallah sizlerde beğendiğinizi yorumlarınızla bildirirsiniz. Kalın sağlıcakla arkadaşlar... :)

No comments:

Post a Comment