Friday, December 17, 2010

Clutch Bayan Çanta Modelleri Clutch Çantaları


Clutch bayan el çantaları

clutch çanta yapımı dan güzel bir örnek çanta

Clutch bayan el çantası modelleri

clutch çanta nasıl yapılır iste güzel bir örneği

Clutch el çantası bayan hazır modeli

Clutch el çantası yapımı el lişlemeli Çantalar

Clutch el yapımı clutch El Çantası

Clutch genc bayan el cantaları

Clutch genç kız el çantaları

Clutch el çantası modelleri ne bakarken yeni sezonda yeni çıkan çanta örneklerini gördüm ve hemen sizlerle paylaşmak istedim arkadaşlar, çünkü Culutch denince aklıma hemen şık ve zarif çanta örnekleri geliyordu bu akşam bi inceleyim dedim ve bu güzel çanta çeşitlerini gördüm. Peki Clutch bayan çanta fiyatları ne kadar derseniz fiyatı 175-450 tl fiyat aralığında değişmekte olduğunu gördüm, Çanta online satış yapılan yerler ise gittigidiyor sitesinde 4-5 model gördüm ve uygun ucuz fiyatlarla satılmakta olduğunu gördüm arkadaşlar. www.yenimoda.blogspot.com sitesindeki bu çantarlar sizlere tanıtım amaçlı olduğundan fiyatları belirtmek istemedim çünkü farklı internek ve fasions sitelerinde çantaların fiyatları çok farklılık gösteriyor. neyse umarım bunları beğenmişinizdir begendiyseniz güzel yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar. :)

No comments:

Post a Comment