Tuesday, December 14, 2010

Yılbaşı Elbise Modelleri Yeniyıl Elbiseleri

Yılbaşı Ne giyilir? Yeni yılda giyilebilecek Yılbaşı kıyafetleri nnin en şık ve gece ışık saçan birbirinden güzel elbise modellerini blog ziyaretcilerimin begenisine sunuyorum.

2011 Yeni Yılınız Kutlu olsun Teprik Kartınızı önce sizelre sunayım

Yeniyıl Sepeti ve malzemelerden bakın ne çıkıyor.

Kırmızı yılbaşı Kırmızı kıyafetler [Elbise, Ceket, Ayakkabı, Çanta, ve takı kolye] lerin yanı sıra abiye elbiseler hepside kırmızı Yeniyıla uygun fiyatları ile.

Siyah mini etekli yılbaşı elbiseleri 2011

2011 yılbaşı elbise modelleri ışıl ışıl pullu

yılbaşı elbiseleri 2011 kollar açık

2011 yılbaşı elbise modelleri omuz açık

Yılbaşı Elbise Modelleri 2011 [gece mavisi]

Yılbaşı Parti Elbiseleri Renkli

Evet arkadaşlar www.yenimoda.blogspot.com blogumda buğün sizlere yılbası elbiseleri ve 2011 yılbaşı abiyeleri artık beğenme zamanı geldi benim için, yılbaşı kıyafet 2011 senesine nasıl girerseniz öyle devam eder gider yıl boyu diye bir inanç vardır bilirsiniz. o bakımdan Yılbaşı Elbise Modelleri 2011 senesinde oldukca şık olması gerekir diye düşünerek birbirinden güzel begendiğim yılbaşı elbise modelleri ni sizlere sunmak istedim. yılbaşı elbiseleri Yeni sezon ürünleri Marka firmaların resmen birbirleri ile yarıştığı bir dönem olmaktadır. Resmen Vitrinler yılbası elbiseleri olarak 2011 yılbaşı abiyeleri ile dolup taşıyor peki neden yılbaşı kıyafet 2011 sezonunda bu kadar açık diye soracaksınız mutlaka !!! Hemen Cevap vereyim bu elbiseler ve yılbaşı abiye çeşitleri bayanların gece eylencesine katılırken giyindiği kıyafet modelleri olarak belirleniyorda o yüzden diye sizlere cevap verebilirim. Ben bu yılbaşı elbise örneklerini beğendim fakat yılbaşı elbiseleri alacakmısınız diye sorarsanız, 31 ocak ta istanbulda olmayı düşündüğümden kuzenlerimle birlikte inşallah yeniyıl yılbaşı kıyafet almaya gerek yok diye düşünüyorum. şayet yılbaşı kıyafetleri ve yılbaşı elbiseleri 2011 yılında alırsam en çok eğendigim Adil ışık ta bulunan yılbası elbiseleri ne benzer bir elbise gördüm onu alamam bütçem yetmiyecek ama ucuz 2011 yılbaşı abiyeleri satan yer bulabilirsem mutlaka kendime yılbaşı kıyafetleri nden 1 tane almayı düşünürüm. Sizcede iyi olmazmı yani.

No comments:

Post a Comment